28.9.08

Γαμώ την τύχη μου, γαμώ...

Παρακαλώ να βεβαιωθείτε ότι οι κατά καιρούς αναφορές τους σε διαφόρους που δεν χωνεύουν και η δημιουργία όπως δεν έπρεπε, κατασκευασμένων ψευδοϊστολογίων με το ονοματεπώνυμό τους αποτελούν παράνομες (όπως αντιλαμβάνονται εκ των υστέρων, γιατί πριν ήταν μικρούλια και χαζούλια και δεν καταλάβαιναν τι έκαναν), οπωσδή και δήποτε δε άστοχες και αποδοκιμαστέες ενέργειες τις οποίες δεσμεύονται και υπόσχονται ότι δεν θα ξαναματαεπαναλάβουν. Από δω και πέρα θα είναι καλά παιδάκια... θα κάθονται φρόνιμα... θα τρώνε όλο το φαΐ τους... θα διαβάζουν τα μαθήματά μους... θα πηγαίνουν στο κατηχητικό... θα περνούν τις γριές απέναντι... είναι και ολίγον μπουχέσες και κλασαμέντες...

Ήδη έχουν υποστείλει ένα από τα πολλά ψευδοϊστολόγιά τους και έχουν απαλείψει από το προσωπικό τους ιστολόγιο οιανδήποτε αναφορά στο ονοματεπώνυμο και το έργο εκείνων που πριν από ένα χρόνο τους φοβέριζαν ότι
"θα τον έσερνα με αλυσσίδα στα περίχωρα της Σόλωνος... σαν την μαϊμού του Κωλέτη... ".

Πώς γύρισε έτσι η ρουφιάνα η τύχη και τώρα η αλυσίδα είναι περασμένη στο δικό τους λαιμό... τώρα φοβούνται αυτοί... άμα δε σε θέλει η τύχη μάγκα μου χέστα κι άστα... σκέφτομαι να γράψω ένα ποίημα... να μην πάει χαμένος ο περίπατός τους στη Σόλωνος... να το εκμεταλλευτώ... ένα ποίημα για τη μαϊμού του Κωλέτη... για τη μαϊμού... πώς βάζει η Βουγιουκλάκη κραγιόν;... για τη μαϊμού... πώς φοράει η νύφη το πέπλο της;... ένα ποίημα για τη μαϊμού... όχι μόνο για το κατσίκι με τα χαλασμένα σοκολατάκια...

24.09.2008
βασίλειον Ιματεότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης

Το μόνο που έχουν να προσθέσουν η σκιά τους κι αυτοί, είναι πως η αναφορά σε άλλα πρόσωπα που δεν έχουν το κουράγιο και το σθένος να ενεργήσουν τα δέοντα θα επαναληφθεί.

T.Μixos
25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008

Εμπνευσμένο από
Παρακαλώ

H μαϊμού του Κωλέτη
τόβαλε αμέτι μουχαμέτι
να χορεύει στη Σόλωνος
υπό τους ήχους της λύρας του Απόλλωνος

Αλλά την στένευε η αλυσίς
και είχε μπει και στον κώλο της μια ακίς
κι έμεινε η καημένη με το όνειρο
και με το αφεντικό της το κουτοπόνηρο.

19 σχόλια:

Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

26/9/08, 5:20 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Καλά θα κάνεις να το κατεβάσεις.

Δεν βγαίνει τίποτα με αυτή τη χρήση του διαδικτύου.

26/9/08, 5:22 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Εντάξει Αντώνη;

26/9/08, 5:31 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

--.--.---.---

Αυτό είναι το αι πι σου.
Από τη στιγμή αυτή το έχει και η διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος.
Πρόσεχε γιατί μπορεί να βρεθείς στη θέση του από τους ίδιους που δήθεν υπερασπίζεις.

Για να δεχτεί τη συγνώμη του κάτι σημαίνει.

Κοίτα μην τους δεις εναντίον σου όλους μαζί.Και κοίτα να αποφύγεις τις μαλακίες του.

26/9/2008 5:20 πμ

26/9/08, 7:04 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger TRIANTAFYLLOS MIXOS Textes et poèmes d' amour είπε...

Ή είσαι χακεράς της πλάκας ή δεν έχεις τους σωστούς χαφιέδες. Δεν είναι αυτό το ΙΡ μου. Αυτός που στο έδωσε θα βρει το μπελά του γιατί δημοσιεύει προσωπικά δεδομένα ξένων. Εγώ είμαι αναγκασμένος να το σβήσω γιατί ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ. Έσβησα το ΙΡ που έγραψες και άφησα το υπόλοιπο σχόλιο.

Δεν κάνω κάτι παράνομο. Είμαι χρονογράφος του διαδικτύου και εμπνέομαι από τα κείμενα των συναδέλφων μου ιστολόγων. Κανένας νόμος δεν το απαγορεύει αυτό.

Δε με λένε Αντώνη, με λένε Τριαντάφυλλο. Δε βλέπεις που το γράφω; Τριαντάφυλλος είναι το βαφτιστικό μου και το Μixos είναι ψευδώνυμο. Δεν γράφω το πραγματικό μου επίθετο γιατί είναι πολύ κακόγουστο. Το Μίξος μου αρέσει γιατί όλο μαζί το Τριαντάφυλλος Μίξος κρύβει κάτι το ποιητικό στο ρυθμό του. Είναι θριαμβικός επτασύλλαβος.

26/9/08, 7:16 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Επειδή το λινκ που βάλατε δεν λειτουργεί γιατί το αλλάζει συνέχεια ο κ.Μίχος, γι αυτό για να διευκολυνθούν οι αναγνώστες σας, μεταφέρω το κείμενο εδώ. Απολαύστε το.


Παρακαλώ

Παρακαλώ να βεβαιωθείτε ότι οι κατά καιρούς αναφορές μου στον συγγραφέα και εκδότη του λογοτεχνικού περιοδικού ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ Κώστα Μαυρουδή και η δημιουργία όπως δεν έπερεπε, κατασκευασμένου ψευδοιστολογίου με το ονοματεπώνυμό του αποτελούν παράνομες (όπως αντιλαμβάνομαι εκ των υστέρων), οπωσδήποτε δε άστοχες και αποδοκιμαστέες ενέργειες τις οποίες δεσμεύομαι και υπόσχομαι ότι δεν θα επαναλάβω.
Ήδη έχω υποστείλει το ψευδοϊστολόγιο και έχω απαλείψει από το προσωπικό μου ιστολόγιο ( www.giorgosmixos.blogspot.com) οιανδήποτε αναφορά στο ονοματεπώνυμο και το έργο του Κώστα Μαυρουδή.
Βεβαιώ επίσης ότι δεν προτίθεμαι και δεν θα δημοσιεύσω οιανδήποτε αναφορά αμέσως ή εμμέσως σχετιζομένη με εκείνον.
Εννοείται ότι, ως ελάχιστο δείγμα της δια της παρούσης δεσμεύσεώς μου, θα αναρτώ το κείμενό της επί τρίμηνο στο προσωπικό μου ιστολόγιο κατά τρόπο παρέχοντα πρόσβαση ομοία εκείνης των προαναφερομένων αναφορών μου ( πρωτοσέλιδο).

24.09.2008

Βασίλειος Λαλιώτης



Το μόνο που έχουμε να προσθέσουμε είναι πως κάθε αναφορά σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο έχει παραληφθεί. Τη συγγνώμη μας για όλους τους κατά το παρελθόν θιγομένους. Γι όλους ισχύει η ανωτέρω ανάληψη ευθύνης και οι διαβεβαιώσεις για το μέλλον. Αντί για τα πρόσωπα θα συνεχίσουμε κρίνοντας έργα και με φορά θετικότητας. Η παιδική αρρώστια των ιστολογίων για μας τελειώνει εδώ. Και πάλι συγγνώμη από όλους.

30/9/08, 3:50 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger BOSKO είπε...

Μεγάλε, υποκλίνομαι!
Θα σε κάνω επίτιμο μέλος του ιστολογίου μου!
Μη μασάς, συνέχισε τον αγώνα σου!
Διότι περί αγώνα πρόκειται, να καθαρίσει το διαδίκτυο από ασήμαντα βλαβερά σκουλήκια! Την αρχή έκανε ένδοξα η Σχινά της Βιβλιοθήκης στην Ελευθεροτυπία! Το δε γράμμα σε ένα κατσίκι πρέπει να γίνει επειγόντως link με το blog μου να γελάσει κι ο κάθε πικραμένος!
Όχι απλά επίτιμο μέλος, ολόκληρο αφιέρωμα θα κάνω στο πιο σατιρικό και ευφυές blog της σφαίρας!
Θαυμαστής σου,
Bosko

7/10/08, 1:43 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μπέρδε και τε κιέρο μπέρδε και μπέρδε και μπέρδεμα κι άλλη κάψα δεν είχανε οι ισπανιστές.

Έτσι και μιλήσεις σε σινάπι Ισπανιστών ότι επιχειρείς να μεταφράσεις το Ρομανθέρο Χιτάνο του Λόρκα θα σου πουν: Και πως θα μεταφράσεις το "Μπέρδε και τε κιέρο μπέρδε;" Αυτό σκεφτόμουν ένα πρωί οδηγώντας την καιν-ούρ-ι-α, αρσενικό καινού-ρι-ος(κατά τη νέα ελληνική του κ.Μίχου) ενδούρο μου στο κέντρο... Το μόνο καινού-ρι-ο που διέθετα μετά από τη μελέτη των ισπανικών ρομάνθες ήταν πως η επανάληψη του "Μπεεέρδε και μπέερδε ξεμπέρδευε", πράσινο είναι μια φόρμουλα των πασόκων όπως των δημοτικών μας τραγουδιών από το χωριό Φλαμπουριά.... Έπρεπε λοιπόν να δοθεί μια λύση που να θυμίζει ελληνικό δημοτικό τραγούδι και να μην ξεπερνάει τις οχτώ συλλαβές και να πηγαίνει και με το πράσινο τσάι που πίνει η αγάπη μου... Ξαφνικά έκανα δεξιά, έβγαλα το φτωχικό μισοτελειωμένο μπικ μου και σημείωσα... Θυμήθηκα τα κατσικάκια τα ναξιώτικα και τις αυγοκομμένες λέξεις καθώς τραγουδιούνται σε κάποια νησιώτικα σουπέ... Το αποτέλεσμα ήταν: Πράσινο μ' αρέ- μ' αρέσεις... στο κλαρί και να με χέσεις. Το σημείωσα σαν να είχα λύσει έναν μεταφραστικό γρίφο... Το μεσημέρι έριξα έναν ύπνο γενναίο, ρωμαλέο και ανδρείο από μιαν άγνωστη κόμμωση... Λίγο καιρό μετά ήρθε και η συζήτηση: Και πως θα μεταφράσεις το Μπεεεέρδε και τε κιέρο μπεεεέρδε και μπέρδε και μπέρδεμα; Πράσινο μ' αρέ- μ' αρέσεις, στο κλαρί και να με χέσεις, του είπα... Συνεχίσαμε τη συζήτηση και κάποια λεπτά μετά και στο άσχετο γυρίζει και μου λέει: Ε, άει γ....
Καταλάβαμε το γιατί και οι δυό πολύ καλά. Κι οι άλλοι όλοι το κατάλαβαν. Και με το δίκιο τους οι άνθρωπος... Σαφώς δεν ήταν προσωπικό... Η μια γλώσσα έκανε νεύμα στην άλλη με κάποιον μεσάζοντα...να τα φτιάξουνε. Πράσινο, μ' αρέ- μ' αρέσεις...στο κλαρί και να με χέσεις.

Υ.Γ. Η σημασία του στίχου είναι μια εξύμνηση στο χρώμα της λαγνείας και της ανωριμότητας... Γι αυτό και βιέχομπέρδε, γέρος πράσινος, είναι ο γέρων που σπουδάζει από τας μικράς κορασίδας...μαθαίνει και μυαλό δε βάζει. Που θα μου πας ρε κόσμε... Θα σε μάθω κι εγώ αργά ή γρήγορα...τουλάχιστον λίγο πριν πεθάνω.

8/10/08, 2:07 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

μη φυσάτε τη μύτη σας! θα βγει κανας Mixos και θα φάτε εξώδικο για προσβολή της δημοσίας α(η)δούς! Τσίκι- τσίκι- τσίκι να κάνει το κατσίκι! Μιλάω για το κατσίκι ΜΟΥ, ώχου το, μωρέ- μωρέ μου!

8/10/08, 4:47 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Αχ κατσικάκι, κατσικάκι, ξύλο που θα το φας
Μέσα σε ξένο περιβολάκι τρύπες γιατί τρυπάς;

(ούτε πετρέλαιο να έψαχνες...)

11/10/08, 12:28 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Να βοηθήσω λίγο τους φτωχούς ισπανιστές. Μήπως αν δώσουμε την εκδοχή: Πέρδε δε σε θέλω πέρδε, να πέρδε, να πέρδε, να πέρδεσαι. Μήπως θα έλυνε το πρόβλημα; Για να μη σταματάτε με τις ενδούρο σας στη μέση του δρόμου και προκαλέσετε ατυχήματα.
Τριαντάφυλλεεεεεεε... Πού είσαι καμάρι μου;

Μιράντες στον κόσμο

11/10/08, 2:09 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μπέρδε και μπέρδε και μπερδέ-
και μπερδεμένο μ' έχεις
και μες τα δί-, τα δί-, τα δίχτυα σου
περιπλεγμένο μ' έχεις.

Αυτό;

Tριαντάφυλλος.


Ευχαριστώ τους ανώνυμους συντρόφους που ενημερώνουν το ιστολόγιο με τις "μετακομίσεις-μεταφορές ο Μίχος".

Αγαπητέ bosko, δεν κάνουμε αγώνα, χιούμορ κάνουμε.

Κακοπροαίρετο όμως, αλλά με την καλή έννοια. Ή καλοπροαίρετο με την κακή έννοια. Όπως θες πάρτο.

12/10/08, 6:34 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

συγνώμη σου ζητώ, συγχώρεσε με, ξανθιά αγαπημένη Παναγιά!

15/10/08, 2:00 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Σαδώ μαντίλια κρέμονται
σακεί μαντίλια σειούνται.

Έχουμε έμορφον υγιό
που τον παντρολογούμε.

-Πάρε κόρη μ’ τον βασίλη
πάρε κόρη μου τον ρήγα (=μοναχοπαίδι)

-Δεν τον θέλω τον βασίλη
δεν τον θέλω εγώ τον ρήγα.

Θέλω το παπαδόπουλο
που’ναι γραμματισμένο.

Χίλιοι κρατούν το χαλινό
χίλιοι το χαλινάρι

κι αυτός δεν τα κατάφερε
στη σκάλα να πατήσει

και την έμορφη να πείσει
πως μπορεί να την ...κερδίσει

15/10/08, 3:45 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Δεν την κέρδισε με γρόσια
μ' εκατό και με διακόσια


...μόν' τα δίνω σαν ορίσεις
πιο σιμά και με φιλήσεις.

Ματς και μουτς

Τριαντάφυλλος Mίξος

18/10/08, 5:07 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε τι μούκανες και μου ζητάς συγνώμη;

Ξανθιά δεν είμαι μάτια μου
μελαχρινός ακόμη.

Τριαντάφυλλος Mίξος

18/10/08, 5:10 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΑΠ' ΑΥΤΟ...
Το απ' αυτό δε γράφει ποτέ για σένα...μια γριά παρδάλω έκλασε στου Λιάκου την καμπούρα...είναι σαν και με, τον ξακουστό μαλάκα...άλλοι τον παίζουν και χύνουν και άλλοι τα ξύνουν...το απ' αυτό μου δε γράφει για σένα...γιατί του έβγαλες το χι και του έβαλες το ξι...χι ξι ψι και ασ' τα να παν στο διάολο...ο ποιητής δε θέλει το διάολο στα πόδια του...θέλει σφυρί και πυλοφόρι γιατί αυτό κάνει τους άντρες...το έλεγε κι ένα τραγούδι...απ' τα παλιά τα λαϊκά που αγάπησα όπως και σένα...και τον Ταρκόφσκυ ΜΟΥ...δε θα μου πάρει κανένας τον Αντρίκο μου...να φάτε όλοι σκατά, παλιολουμπίνες του ίντερνετ...γιατί, τα' παμε, τα συμφωνήσαμε...το απ' αυτό μου δεν γράφει για σένα...
(πππρρρρρ)...ΗΧΟΣ ΠΟΡΔΗΣ ΚΟΜΠΟΛΟΓΑΤΗΣ

24/10/08, 3:59 μ.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Nτροπή σου ανάγωγε σχολιαστή! Αν θέλεις να σε ξαναδεχτούμε εδώ μέσα να μη βροντοχτυπάς τις χάντρες!

Τριαντάφυλλος Μίξος

27/10/08, 3:08 π.μ.  
Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Ω! Δέσποτα των λογισμών μου, εκφραστή της Αέναης Συγνώμης και Κλασομπανιερίστα του Internet! Ω Μυνητήρια Δύναμη και Maitre των Συγγραφικών Εξώδικων! Ω, Μπουχέσα της Ποιητικοφανούς Βερμπαλιστικής Διάθεσης και των Κακογαμημένων Κειμένων! Πέρνα να σε κεράσω ένα Redbull, θα το χρειαστείς!!!

7/11/08, 5:49 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα